Ha az EU nem ad pénzt, majd kérünk Kínától! – mondta Orbán Viktor 2018. január 10-én Berlinben.
Járjuk kicsit körbe a kínai hitelek ügyét!
Montenegró, a kicsi balkáni ország be akar lépni az unióba, és kérte, hogy az EGYMILLIÁRD DOLLÁROS kínai hitelét fizesse vissza az unió. Erre azonban nem kerülhet sor!
Srí Lanka, az egykori Ceylon is nagyon megjárta. Már elvette Kína először 99 évre, majd módosítással 198 évre a kikötőjét. Hambantota kikötője Kína haditengerészeti támaszpontja lesz.
A Budapest–Belgrád vasútvonal azért felesleges, mert Budapesttől a görög pireuszi kikötőig (az már valószínűleg kínai hitel okán kínai tulajdon!) kellene szállítani a ruhaneműt! 70 km/órás sebességűre tervezték, és felvett a kormány 700 milliárd forint kínai hitelt. Áttervezték 140 km/órásra, és megduplázódott a beruházás költsége! Amint ez kiderült, azonnal titkosította a magyar kormány a dokumentumait! Vagyis Budapesttől Belgrádig 140 km/órás sebességgel robog majd a NEM ROMLANDÓ szállítmány! Belgrádban mi lesz a cuccal, gyalog megy tovább a pireuszi kikötőig? Vagy Magyarország megépíti Pireuszig, mint ahogy a felcsúti kisvasutat esetleg a világ végéig?
A kínai kommunistapárt egyetemének a magyar adófizetőkkel építettnek kampuszt Budapesten, melynek ingyen telket is ad a kormány, és a fenntartási költségeit bevállalta. Az ezt végző alapítványt már meg is szavazta a 133 bátor, és egy egész csapat Fiedeszes potentát máris szedheti ott a több milliós fizetést a semmiért! Ezt hozta nekünk a keleti nyitás, amit Szijjártó Péter sikerként árul máris a piacon. Elég sok türk diktatúrával hozott egészen szoros kapcsolatot, tetemes magyar kiadások ellenében. Hogy bevétel lesz-e valaha, az soha nem fog kiderülni.
A kínai hitelre Srí Lanka (az egykori Ceylon és néhány afrikai ország már jócskán ráfázott! Hogy Magyarországtól mit fog elvenni Kína, nem lehet még tudni. A kikötőket nagyon szereti, lehet, hogy elveszi az alkalmatlan trieszti kikötőt, miután az adónkból alkalmassá teszik? Hogy azért a bevásárlásért se felelt senki, ez egészen elképesztő! Az a kikötő bizony édes kevés lesz neki! A budapesti kampuszra 440 milliárd forint kínai hitelt tervez egyelőre felvenni a kormány, és 100 milliárd adóforintunkkal segíti a beruházás megkezdését.
Egyiptom kínai közreműködéssel új fővárost épít Kairótól 40 kilométerre. Magyarország EGY MILLIÁRD EURÓ hitelt ad Egyiptomnak, vagyis hitelbe mennek ki az orosz–magyar cég által gyártott vasúti kocsik Egyiptomba. Melyik hitelnek a visszafizetése fog majd előnyt élvezni, a kínai vagy a magyar?
Ami a legelképesztőbb, hogy a kínai hitelt úgy veszi fel a magyar kormány, hogy 2020. december 31-én 38.368 milliárd forint volt az államadósság, és 5.548,6 milliárd forint volt az államháztartási hiány. Azóta mint a kettő jócskán megemelkedhetett, mert a pénzszórási szokásairól nem mond le a teljhatalom! Soha ilyen népes és ilyen magas jövedelmű hatalom nem volt még Magyarországon. Miért tűnik mégis úgy sok esetben, hogy a kormánynál nem ül senki?
A kínai lélegeztetőgép, a kínai vakcinabehordás, az alkalmatlan maszkgyártó gépsor elég drága ráadás, főleg úgy, hogy a fürkészek a beszerzés sokszorosáért számolták el az adónk terhére! Következmények nélküli országban így mennek a dolgaink. És a tetejére rá kiütött a nemzetközi kémbotrány is, de az már egy másik rémtörténet!
Emlékeztető: „Az NPR amerikai közszolgálati adó által látott szerződésből ugyanis kiderült: ha Montenegró nem tudja időben visszafizetni a kölcsönt az Eximbanknak, a kínai állam irányítása alatt álló pénzintézet cserébe földet foglalhat le az országban, mindössze annyi kitétellel, hogy az nem lehet katonai vagy diplomáciai célokra használt terület. Emellett még abba is belement az előző montenegrói kormány, hogy a szerződéssel kapcsolatos esetleges vitákban egy, a kínai állam irányítása alatt álló kínai bíróságé legyen a döntő szó.” (Részlet a Kína bármire ráteheti a kezét, ha nem fizetik vissza a hitelét)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése